pondělí 19. března 2012

Android nebo iOS ?

Nevím jak tento článek začít..

..třetím rokem si hraju s androidem a pomáhám ladit MIUI ROM ..


Tuto ROM ,kterou jsem si velmi oblíbil a to zvlášť tom,co se povedlo dát dokupy tým nadšenců,kteří týden co týden překládali a překládají do teď (bohužel již beze mě) .
Spousty lidí jí přirovnávali ke kopii iOS a odmítali byť jen vyzkoušet..
Mě jakožto druhého nadšence co (po pár hádkách s původním překladatelem) každý pátek seděl u PC a překládal řetězce třeba až do půl 4 ráno , velmi mrzelo,že je zájem tak malý .
Přesto jsem to nevzdával a hledal někoho k sobě ..
To se podařilo a vznikla parta http://miui.cz/ .

Tímto chci poděkovat těm,kteří mojí práci ocenili , LIDI FAKT DÍKY !!
To ,že je miui.cz je jen díky VÁM !


iOS:

No..kolem mě se začalo vyskytoval vedle Android zařízení i iOS zařízení a mě čím dál víc lákalo zjistit co to vlastně je zač.
Nechtěl jsem si to půjčit a vrátit . Chtěl jsem to vlastnit,abych to mohl denně osahávat a zjišťovat co je na tom tak skvělého..
Koupil jsem tedy iPhone 3G (na Twitteru mi radili ,ať koupím 4 ,ale já kvůli cenně a neznámu nechtěl).
Byl jsem přímo nadšen tím jaké mají ty app prostředí , neskutečně mě to UI uchvátilo..
Ale iPhone 3G nebyl dobrý nápad, tak jsem jej prodal a pořídil 3GS ,přeci jen je ta plynulost a rychlost úplně jinde.
Stále jsem byl *uchvancancován příjemným a plynulým UI .
Push notifikacemi,jednoduchostí..

Ale první úraz - jak tam dát mp3,video,fotky ?
iTunes..Aha, takže probíhalo učení.
Později mi přišlo ,že je iTunes dobrá volba synchronizace (ale už si to nemyslím- jedině je dobrá a velmi jednoduchá možnost tagování).
Teď jsem si chtěl pustit video, aha .. jak ho přehrát ..
Musím zase iTunes,najít stažený program a do něj vložit film.

Koupil jsem nějaké app..pak smazal a chtěl znovu stáhnout.
Ale kde mám teď ty koupené app ? Jak zjistím ,které to jsou ?
No,nezjistím .. Prostě si to musíte psát..aha..

Jak změním téma - musím mít jailbreak (zásah do systému) .
Chci poslat soubor přes bluetooth - musím mít jailbreak .
Chci cokoliv systémového - musím mít jailbreak .

Tak jsem šel tedy do jailbreaku a upravoval jak jsem chtěl.
Ale jailbreakem se to celé neskutečně zpomalilo,takže jsem chtěl nižší verzi.
Na tu se ale nedostanete,pokud jste si někdy dřív v jailbreaku neuložil SHSH .
Můj předchůdce to naštěstí udělal,takže mám teď 4.1 a jsem spokojen..
No,spokojen...
Bez jailbreaku neudělám já nic..

Android:

Notifikace v liště,slouží jako USB flash, cokoliv pošlu komukoliv přes BT.
Chci vidět koupené app ? Tak je najdu na Marketu (jo pardon na google play) .
Chci mp3,fotky,video ? Tak to prostě nahraju na kartu nebo do telefonu a pak stáhnu program,ve kterém to hned pustím nebo prohlédnu.
Chci jiné téma? Teprve teď musím udělat zásah do systému - ROOT.
Chci jinou verzi ? Tak jí prostě flashnu ..
Chci zálohovat sms někam na server ? Proč ne ..
Takhle můžu pokračovat dlouho..
Ale to UI app ..

S iOS mám pocit,že musím vše koupit a je to systém laděn do posledního detailu.
Pro mě trošku zádrhel - rád se v něčem hrabu a měním tomu podobu.

S Androidem mám pocit volnosti..

Hm..teď když to tak píšu ,stýská se mi po telefonu s Androidem .. Ale zase to iOS UI ..
Nakonec to možná dopadne tak,že budu mít iPad a k tomu androida v telefonu .

..a budu zase dál pomáhat ladit MIUI ROM..


* to jakože opravdu moc!

3 komentáře:

  1. Pokud chci vědět, co jsem kdy nakoupil v iTunes, tak se mrknu do mailu :) Další možnost je tlačítko Purchased v AppStore v iTunes, rozdělené na sekce iPhone/iPad. A poslední možnost je klik na mailovou adresu vpravo nahoře v iTunes - Account - Purchase History.

    Teď mě třeba před měsícem začala zlobit aktualizace app, hodí to hlášku "Nelze nainstalovat do úložiště USB nebo na kartu SD". Buď mám rozhašený filesystem na SD kartě nebo pomalu odchází do věčných lovišť.
    Mass Storage nepovažuji za výhodu, velký bordel na SD kartě je toho důkazem, pomalu se v tom nevyznám, jedině celkový formát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je u iOS 5.x a vyšší .Já mám 4.1.
      V iTunes tam je bordel,protože mám jailbreak..

      Možná problém v particích.
      Je fakt,že mám často na SD plno věcí ,ale vždy vím co a můžu to hned použít ..

      Vymazat
    2. Nene, píšu o iTunes ve Windows, tam je to přehledné.

      Chápu, že pro hračičku je lepší Android, ale mě už to dávno přešlo :)

      Vymazat