pondělí 19. března 2012

Antelli

Antelli je zajímavý projekt českého vývojáře.
Jak sám říká :

"Koncept hlasové umělé inteligence pro mobilní telefony proletěl mojí hlavou v září 2011. Začal jsem si kreslit diagramy, připravovat návrh a osvojovat si Javu. Shodou okolností Apple byl opět o krok napřed a měsíc na to představil iPhone 4S s hlasovou asistentkou Siri. Tou dobou jsem také narazil na soutěž Tvůj příběh, kterou organizuje portál iDNES. Této příležitosti jsem se chytil a do soutěže jsem se přihlásil svůj nápad. Štěstí stálo při mě a odborná porota mě vybrala mezi 100 semifinalistů. Následné hlasování mě dostalo mezi padesátku finalistů, kteří budou bojovat o stotisícovou výhru. Tahle motivace mě neskutečně nakopla a pustil jsem se do vývoje. Můžete se tak těšit na aplikaci, kterou se pokusím konkurovat Siri na platformě Android a hlavně s podporou češtiny. "

Já jsem se dostal na Vánoce 24.12.2011 mezi 5 beta testerů,kteří mají možnost testovat a tak trošku ovlivňovat její vývoj.
App jsem testoval,psal nápady,ale pro ostatní mlčel.. Teď Vám však mohu se svolením vývojáře "představit" web o tom všem http://www.antelli.net/
Sám vývojář (jak se dočtete) plánuje vypustit betu přístupnou všem uživatelům Android zařízení do konce Března.

Celá ironie je ovšem ta,že tu mluvím o něčem vlastně nijak a Vy zatím nemáte ani možnost to zkusit ..

Žádné komentáře:

Okomentovat