pátek 16. března 2012

Přičichnutí k androidu

Je někdy kolem 15.1.2009 a něco kolem 22 hodiny .
S kámošem Rútem a jeho ženou Matildou sedíme v káře na benzínce s výhledem na osvětlený město.
Je to naše každodenní večerní siesta,dáme kafe,kouříme cigára a blábolíme o všem možným..
Já jako magor do mobilů machruju se svým novým a prvním dotykáčem - Nokia 5800 Xpressmusic.
Matilda dostala od Rúta první iPhone ,takže tam jsem moc machru nedal,ale to co vytáhl sám Rút mě šokovalo,udivilo a urazilo.
Koukám na to a říkám "Velká bílá kráva s qwerty klávesnicí a ještě ani není česky vole!Já mám dělo"
Rút se jen pousmál a řekl "tohle je android..tohle má budoucnost kamaráde."

Hehe,nikdy mě nenapadlo,kolik pravdy v té větě tenkrát bylo..

Vzal jsem "to" do ruky a ochmatával displej,který jezdil jsem a tam.. "No,tak to je na mě složitý..,blbost" pronesl jsem a dál machřil s Nokií.
Matilda mě měla ráda,tak dělala,že jí to zajímá,aby mě neurazila..

Uplynul nějaký ten měsíc a Nokie mě začala neskutečně nudit - hack na ní byl složitý a já potřeboval "něco nového". (Už od základky jsem toužil po každým novým mobilu..Na střední,kdy jsem se dostal k prvním vydělaným penězům mi nebránilo nic v tom začít kupovat,prodávat a půjčovat si mobily jak na běžícím pásu..Nikdy jsem nevzal do ruky starší model než jsem sám měl. Rukama mi jich prošlo spousty a rodiče nad tím jen kroutili hlavou,ale pro mojí úchylku měli pochopení)
Takže jsem zabrousil na Aukro a koukal co bych koupil..
"Jéé hele ,to je ta bílá kráva.. HTC Dream ? To je tak sladký jak dámská podprsenka na chlapovi.."
"Ale co,za 5litrů to vezmu".
Domluvilo se předání a za dva dny jsem měl svůj první Android v ruce.
Vůbec jsem netušil co to,takže jsem hodil  Vodafone SIMku,zapnul a čekal ..Naskočilo logo Android a já byl pyšný,na svoje nový dělo.Jenže to nenaběhlo,tak jak jsem viděl u Rúta,ale jakýsi anglický kecy ..
Ani jsem to neštudoval a vyrazil pro T-Mobile SIM ("je tam napsaný T-Mobile,tak to asi na jiný SIM nejde").
Dal jsem T-Mobile a to samé .. V obličeji jsem zrudl nasráním a všechny okolo posílal do ženského přirození.
Kolega Herbert koukajíc mi přes rameno říká: "Máš tam napsaný,aby jsi se přihlásil Google účtem,debile blbej!"
Zavřel jsem tedy kušnu a regnul se na Google.Zadal a hle , jsem tam kde jsem chtěl být..
No jo ,ale není to česky..To jsem zase koupil kravinu,fakt..
Pár dní jsem na tom nic moc neštudoval,protože jsem byl opravdu líný .
Až když jsem byl s Herbertem na nočním tahu,koukám kolik je hodin a mám tam jakousi šipku..Stáhnul jsem lištu a čtu "Android 1.6 is available" ,tak jsem stáhl a po restartu je moje dělo v CZ ..
"Yeeeeeeeeees" a přesně 14.12.2009 ve 12.50 začalo mojí registrací na Androidforu zkoumání,upravování,ladění a poznávání systému ,který "má budoucnost kamaráde"..

Žádné komentáře:

Okomentovat