pondělí 19. března 2012

První Android utopen

Tento příběh přepsaný z Afora se mi stal dne 25.března 2010


pát 26. bře 2010 8:14:57 

Čauec,tak se mi stalo něco s čím se musím podělit ..
Včera po královském obědě jsem šel na wc ,abych se královsky i vysral no a jakožto čas neubýval,tak jsem na G1 surfoval po netu .. Po dokonaní potřeby jsem si dal mobil do kapsy (nevím proč,vždy když jdu na wc,dávám ho pak na zem,aby mi nespadl do mísy) no a co se nestalo,zvednu se a vidím jak mi padá G1 přímo do mísy plné mé potřeby.. co se dalo dělat .. Hrábnul jsem pro ní a okamžitě vyndal baterku .. Spláchnul jsem,popadl G1 a utíkal k umyvadlu,rozebral co v tu chvíli šlo a otíral .. Po lehkém zbavení větších kusů jsem zaběhnul v práci pro líh,šroubováčky,papírové utěrky a ústenku (jinak bych asi padnul) a dal se do čištění . Modlil jsem se,aby nebyla G1 zkratovaná (vypla se dřív,než jsem vyndal baterku) Po asi 6 hodinách vysichání jsem to samou nedočkavostí zkusil a hle - naskočila! a jede jak má ! Žádné podívně spořiče ani chrastění v repru. Akorát ten neznámý zápach je občas při volání cítit.
Takže stane-li se Vám něco podobného (pochybuji) ,tak nevěšte hlavu..

pát 26. bře 2010 10:25:37 
no a už první chybička - při vypnutí se mi vypne jak má,ale hned po tom naskočí jakoby černá obrazovka .. takže znovu čištění lihem a uvidíme no .. sice si chci pořídit nexuse,ale že budu muset tak brzo to jsem nečekal..

(jen doplním,že Nexuse jsem stejně nepořídil)


pát 26. bře 2010 12:02:01 
je to k pláči nebo u mého případu k smíchu ,ale mělo by se to nechat vyschnout 48 hodin , i když se použije líh .. uvidíme co dál mi přichystá,teď už to beru jako hračku,tohle nikomu nemůžu prodat,takže počkám až mi zamává..

ned 28. bře 2010 21:43:08 
Tak pratele,G1 odchazi,naskoci jen cerna obrazovka a misto recovery docela zabavny sporic.. tak ji mam ted nalozenou v lihu a uvidime zitra..


sob 03. dub 2010 3:51:34 
tak a máme po G1,po naložení v lihu a zapnutí jen blikla černá obrazovka,tak jsem uchopil šroubováček a šťoural,rejpal,plasty praskaly ,ale pak jsem si řekl,že někomu se třeba něco hodí ,takže jestli potřebujete klávesnici,,dispej nebo cokoli,dejte vědět ..


pon 12. dub 2010 8:51:44 
tak nakonec G1 v pohodě až na jednu podstatnou věc . Kdyby měl někdo možnost G1 na náhradní díly,určitě se mi ozvěte.Screeny jsou přesně na to co potřebuju,sami můžete vidět proč http://mreddy.rajce.idnes.cz/G1_-_HTC_Dream/


A teď 19.bře 2012 bych jen dodal.že G1 stále funguje jako příruční mobil :)

Žádné komentáře:

Okomentovat